090703

Idag är det Fredag vilket vill säga att det är min sista jobbdag, gud vad skönt det ska bli att sova längre än till klockan 8. (:
Jag var in till kramfors igår för att gå på bilskolan för att äntligen få börja övningsköra. Jag skulle möta mamma vid klockan 4 och jag kom dit vid 20 i så jag mötte upp Mirja som jag träffade sist på stadsfesten, vi höll på att dö i solen så vi gick in på homebuy för att köpa glass sen satt vi vid fontänen och väntade, sen blev det upp till nån affär för dom hade billiga skor där endast 75 spän. (: men inte blev det några nej hahah.

anyway så ska jag snart kila till jobbet eller jag ska ta biken som Martin verkar ha fixat :D yippii, Sen blir det hem och skicka iväg papprena sen får jag money money money! :D

Nu ska jag äta nåt sen packa ner mat sså jag inte dör av hunger på jobbet hihih..

Puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0