090715

Jag skrev aldrig någonting igår :o, dock för att jag inte hade något att skriva om men hihihihi.
Jag sitter typ och äter russin nu, hahaha
men iaf jag klev upp vid kvar i 11 idag för att hinna se wildfire som går på 5.an klockan 11.
Sen bestämde jag och lotta oss för att ladda ner hela 2 säsongen istället. så nu är den klar och allt,
Sen blev det marie antoinette den var bara lite konstig och inte speciellt bra, desutom stog det att hon skulle bli avrättad men det blev hon aldrig o:
Sen har jag städat lite uppe på min veranda där det var ca 30 grader, så nu finns det faktiskt ett bord där uppe. :D
Snart blir det mat sen vet jag inte vad som händer, men jag skulle tro att det blir att kolla på wildfire!





Puuuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0