Fredag

Tjabba!
Jag klev upp för ett tag sen för att självklart märka att det är dåligt väder ute IGEN!
Det hinner gå max 3 dagar med fint väder sen kommer det typ en vecka med regn, jag blir så irriterad. om ungefär 3 veckor börjar skolan igen, och jag ska vara ärlig jag saknar faktiskt dom i klassen iaf vissa hihih jag, Tina och Carro har jämt as kul och sitter och skrattar tills vi dör. hahah :D
Jag har hunnit med att göra makaroner och äta dom, och nu ska jag typ upp på handlarn och handla liite, jag är så bra på att handla :D

Och jag kan säga att jag älskar min nya mobil!! :D
sen ska jag försöka fixa mobilbloggning, får be lotta hjälpa mig (:

nu ska jag kila
puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0