häst för livet

Jag har fan varit och fiskat idag o: var typ 2 år sen sist skulle jag tro. Dock blev det ingen fisk men endå.
På väg tillbaka fick pappa ta maskburken och metspöt för jag skulle gå och möta anna (:
Jag hade med mig kameran men tog aldrig upp den hihi.
Såå vi gick hem till mig sen satt vi uppe på min veranda och snackade sen bestämde vi oss för att vi var väldigt ridsugna så vi typ kollade runt på några ställen på internet sen så bestämde vi oss för att fråga Irene hon gick i våran klass förut och brukar vara här i Ramvik hos sin typ mormor och morfar tror jag att det är. Så vi fick komma dit och rida med hon :D

Så imorrn blir det till att leta upp ridbrallorna jag har någonstans och se om jag kan ha dom annars får det bli mjukisbyxor (:

Och nu är det nog ganska säkert att jag ska åka ner till Halmstad till Vendela, hihih bara det är lungt för hennes mami att jag kommer ner :D
Satan vad kul :D

själv så vill jag ha en sån här häst dom är så fiina :D

Puuuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0