löl

jag har egentligen inget att skriva idag o:
mene jag är iallafall hemma nu sååå hihih..
Jag och Alex skulle åka och bada innan jag skulle ner till bussen för att åka hem. Men vid den badplatsen vi skulle bada var det folk, och det är litet där, så vi drog till den andra som var närmare men där var det skit kallt så vi cyklade hem igen.
Såå jaa asså sen när jag kom hem skulle jag och lotta kolla på Paris hilton my new bff, men 3 på hennes tv funkade inte samt nästan alla andra kanaler så jag fick klättra ut på taket och pilla på parabolen, och självklart så kom kanalerna tillbaka då (:
dock kollade grannen på mig as mycket samt hela deras släkt :O
Sen blev det Priviliged. sååå ja det är typ min dag hihihihih

Imorrn blir det sove on!!!

Puuuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0