Lördag

Jaa nu sitter jag inne hos min moster vid datorn igen hihih, dom andra sitter nere och spelar kort.

Så nu tänkte jag berätta lite om vad jag och Alex har gjort idag.
Först så klev vi upp sen frukost sen tv en stund sen tog vi kärringracerna och cyklade ner till sel tror jag de hette till en liten damm där vi brukade fiska förut, men jag har inte varit där på typ 2 år.
på vägen dit så är det en som har 3 hästar och lite längre ner var det en massa kossor. På vägen tillbaka så stannade vi där hästarna var eftersom det var alldeles vid vägen, men hästen var på andra sidan hafen typ, asså dom har varje häst i en hage som är avlång men inte så bred. Så vi bestämde oss för att åka ner för halva backan för att kika på korna. Det var jätte söta kalvar där men dom vart rädda när vi kom dit så alla utom en sprang iväg. Tog lite kort sen cyklade vi upp för backen då hade hästen kommit fram till stängslet vid vägen så jag hoppade över diket för att klappa den och tog lite kort på den också då den gick iväg men sen kom den tillbaka och var typ högst 10 cm från kameran så det vart 2 riktiga närbilder som jag tänkte visa nu men det finns ingen minneskortsläsare på datorn så det får bli när jag kommer hem istället. Sen bar det av hemmåt där vi var tvungen att kratta gräs o:
Och sen blev det middag här. Grillat och potatisgratäng mumma.

Sen blir det chirre och tv.
jag åker nog hem imorrn eller nåt såå (:


Puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0