Michael Jackson

Nu kommer ett nytt inlägg om "The king of pop" eftersom jag skrev så lite sist.
Så nu ska jag skriva vad jag tycker om han och alla rykten som han blev omringad av.

Ska jag vara helt ärlig så tror jag inte på att han är en pedofil, det är säkert någon som har ljugigt ihop eller missuppfattat det hela.
Vad jag vet så hade Michael Neverland för att han aldrig fick vara som ett barn när han var liten utan hans pappa pressade honom hela tiden för att han skulle få pengar för att han hade misslyckats som en artist.

Jag såg en dokumentär eller rättare sagt en intervju med Michael där han som intervjua Jackson frågade "If there is something you regret in your life what would that be?" han svarade "When I was 12 years old and was on my way to the recording studio, I heard kids playing in the park on the other side of the parkingspace, so I regret that I didnt walk to the other kids to play baseball with them instead of going in to the studio." något i den stilen sa han, så ja jag kan förstå varför han hade neverland för han fick aldrig leka som liten och han fick aldrig göra dom sakerna som andra barn gjorde, alla vuxna har väl fortfarande ett litet barn inom sig sen dom var små, dom som inte har det tycker jag synd om dom missar nog en hel del. om ni fattar vad jag menar. Det var väl det han hade.
Det är vad jag tycker och tror iallafall (:

Jag tycker att det var tråkigt att han dog det tycker jag verkligen, jag menar dom flesta har ju växt upp med hans musik iallafall dom som är i min ålder, alla visste vem han var.
Han var grym på att sjunga och dansa. japp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0