Tisdag

Fick mina pengar idag så jag blev tvungen att åka in till stan och sätta in dom på kontot (:
haha det var lite kul,
Pappa kom och knackade på min dörr vid 10 nångång och sa att jag hade fått pengarna det vill säga att posten var i tid den här gången, jag som hade tänkt åka in till stan i morgon ist for upp ur sängen och skyndade in till lotta och frågade ifall hon skulle med in till stan, så vi hade typ en timme på oss att göra oss klara sen bar det av in till stan. Det var typ as varmt o:
sen tog vi 1 bussen hem, och jag har nu beställt mig en ny mobil :D
dem kommer väl om 2 dagar eller nåt jag är så happy :D


hihih

blogg.se har förövrigt damp :O


Puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0