Tisdag

Har nyss kommit hem från Anna och sitter just nu och dricker oboy och ska kolla på lite bilder från dagen, det blev tillräckligt fint väder för att vi som sagt skulle kunna åka upp till Irene och rida, vi hade skit kul!!
Vi red runt typ nåt skoterspår först sen nån stig upp på berget sen ner igen och sen fick det bli av att galoppera hem en bit (:
Men vi hade grymt kul sen när vi kom tillbaka så blev det sadla av och borsta lite sen ut i hagen med dom (:
Sen drog vi in för att äta korv med bröd. Som Irene sa på vägen tillbaka.

(Irene) - Vet ni vad man ska göra när man har ridit?
(jag&Anna) - Nej?
(Irene) - Man ska äta korv! :D

haha så vi gick in och åt korv sen satt vi och snackade om massa roliga saker vi har gjort under dom 3 åren vi gick i samma klass. Å gud vad vi skrattade!

Nu bilder!

Anna&Dorette

Min nya bästavän Payan tror jag de va (:

Irene&Anna (:
Asså jag fick ingen bild på Irene eller jag fick det men hon var tvungen att röra sig precis så den blev alldeles ljus och hon blev suddig hihih (:

Hoppas att alla har haft lika kul som jag idag (:

Puuuusss

Kommentarer
Postat av: Anna

hur fan står jag som? :O kobent x1000 ;o

2009-07-22 @ 21:21:27
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0