090601

Heej.
Sitter på bussen hem nu. Jag fick fan springa från skolan till bussen för att våran lärare var så grymt seg. Vi började halv 1 men nejdå han kom typ 1 sen skulle han hämta proven. Jag ville slå han :o
och Carro den jäveln åkte hem med 11.05 bussen som jag också skulle ha åkt med om jag inte hade varit tvungen att vara så dålig på matte :(.

Anyway, jag gillar byberg&nordin lite kanske, dels för att det finns internet och för att en av dom som åker med asså inte en passagerare utan en annan gick och frågade alla om dom ville ha kaffe och bulle. hahah :D
dom är snabba också det har gått 24 minuter sen den åkte och vi är fan snart i Antjärn :D jag kan hinna med kvart över 2 bussen WOHO :D
bara därför kommer jag säkert att missa den XD menmen det är inte så mycket folk så man får väl hoppas lite :D


Puuuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0