090604

Jag har varit hemma och varit slapp hela dagen idag så grymt skönt. Och jag skulle egentligen vara ledig imorrn men icke nu ska jag dit och göra det där jävla matteprovet, jag får damp på pär nästan asså, men jag SKA klara det! nu sitter jag dock och oroar mig för att jag ska få mitt 3.dje val Mattematik B i 2.an jag hoppas inte att det händer då kommer jag att gråta.
Jag har dock suttit och pluggat efter middagen jag fick alla rätt på uppgifterna :D... i matte boken.

Så det blir så att jag tar 08.45 bussen till sundsvall imorrn går till skolan och letar upp Pär och kräver att jag ska få göra provet tidigare!

Nu kanske man ska hoppa in i duschen eller så får jag vara skabbig imorrn uppsatt hår och allt. Jag har faktiskt fortfarande ont i halsen :(
aja hihihih  snart är det sommar lov och jag är så grymt glad för det :D och snart får jag min älskade kamera då kommer jag vara jätte lycklig :D

Puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0