090605

Jag åkte till skolan även fast att jag egentligen var ledig för att göra det där jävla matteprovet, och vet ni jag ...... klarade det!! :D
Så klar med matten,engelskan,svenskan,idrotten,webbdesignen japp japp :D

Jag sitter just nu och typ börjar bli förkyld vilket suger såhär alldeles innan skolavslutninen :( måste bli frisk innan lördag nästa vecka då blire Melody Club för live. Jag älskar fan det bandet, blir 4.e gången jag ser dom nu då 2 gånger i sundsvall 2 gånger i kramfors jiippiii! partyon  typ.


Det har varit så dåligt väder typ hela veckan och det suger dock så börjar den blåa himlen komma fram nu vilket är lite skönt. Jag kanske får min nya älskling på måndag också. vilket vill säga en Nikon D40 woho :D

Nej nu orkar jag inte skriva nå mer

Puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0