090616

uppdatering för livet.

Igår började jag jobba och det var skit dåligt väder det blåste var jätte kallt och regnade, så jag fick vika matchkläder åså.
Slutade vid 2 så då blev det hem sen bakade jag och Alex kladdkaka.
På kvällen var det 90210 som jag och lotta kikade på även fast att vi har sett klart hela säsongen för typ 3 veckor sen, efter det var det CSI las vegas men vi kollade på  Mean Girls istället för min favorit Gary Dourdan "Warrick Brown" inte längre är med :(.

Idag klev jag upp klockan 8 för att ta på mig träningskläder och springa upp på jobbet sen blev det frukost där. Vikit tvätt har jag dock gjort idag också + ta bort gräs från  grusgångarna det var as jobbigt så jag har ont i händerna nu.
menmen i kväll är det Paris Hilton's My new BFF! det ska ses :D


Gary Dourdan


Puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0