090623

Heej.
Jag har jämt sån dålig inledning i mina inlägg då jag inte vet vad jag ska börja meed hihih.
aja har jobbat idag snacka om att det var varmt där jag stog och oljade in staketet till parkeringen, jag och Alex spelade lite fotboll innan lunch i tofflor haha lyckat. (:

Ikväll blir det till att kolla på U21 matchen mellan Sverige-Serbien. Hejja Sverige!
Och jag får ju inte glömma Paris Hilton My New BFF! det är så kul. XD
Men innan dess så blir det först top model 8 klockan fyra sen Ensamma hemma/party of five klockan 5.
Sen kanske det blir det sista avsnittet av säsong 2 av Dexter, sen återstår bara 12 stycken av säsong 3.
Japp jag och Tina är serienördar för livet! :D

och snart är det Jesusrock får hoppas på att Malin kan följa med annars blir jag själv och då vill jag inte åka. :(

hihihi nej nu ska jag inte skriva nåt mer.




Puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0