090629

Såå dagen började med att jobba, när jag kliver in genom dörren känner jag värmaen ba kommer emot mig seriöst det var som värsta bastun där inne :O så jag och Alex började med att ställa upp dörren sen öppna ett fönster så att det blev korsdrag hihih. Går ner till tvätt stugan och ser ett helt berg med tvättade kläder på bordet det var typ 3 högar med tröjor och 2 högar med strumpor + kläder i torktumlaren och tvättmaskinen.
Sen spelade jag och Alex lite fotboll för vi hade tråkigt. Det var verkligen stekhett här idag.

Slutade lite innan 2 då blev det hem och byta om till bad kläder och vänta på Anna sen bar det av till snibben för bad och sol.
Jag tog självklart med mig kameran såå lite bilder kommer (:

Imorgon måste jag dock kliva upp klockan 6 för att ta 7 bussen in till stan för att sedan vandra bort till tandläkaren där jag ska vara 08.40 rooliiigt.
Sen blir det kanske stan med syster sen snibben när man kommer hem.(:

På väg till snibben

Jag och bullen(alex jag kallar han för det hihihi) tog oss ett dopp och sen...

plopp.

Lotta kan det där med att glida på vattnet. x)


haha nej nu får det vara nog snart blir det sängen (:


Puuuusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar att jag ser ut som värsta turisten x)

2009-06-30 @ 17:22:38
URL: http://danielssonanna.blogg.se/
Postat av: L

hahahah åt annas kommentar! ;P

2009-07-01 @ 12:56:49
URL: http://lottasollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0