090630

Var ju som sagt till tandläkaren idag, för att typ borra på baksidan av min framtand, det var lite kul faktiskt. hahaha sen blev det till att plasta in tänderna som jag egentligen skulle göra nästa tisdag men det blev idag istället men jag ska ändå dit på tisdag och jag vet inte varför :O.
Sen mötte jag Lotta nere på busstationen sen blev det stan. Där jag köpte dehär.

en ny bikini Matthew Williamson. hihi 79.50 per del, sen en tubtopp som är lila och lite slapp för 98 kronor.
på H&M
meen aa.. Nu vill Bullen att vi ska åka till snibben och bada!
får se hur det blir hihi (:



Puuuusss

Kommentarer
Postat av: Tina

den där bikin har jag också varit as sugen på :O men inte sett den på rea:(

2009-06-30 @ 23:25:38
URL: http://tskiold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0