Kramfors Stadsfest

Har nyss ätit tårta och tjockat mig för pappa fyllde år igår (:.
Har även suttit och kollat igenom bilderna på Melody Club från igår.

Sen var det nån fitta som inte hade något liv som var as dryg och stog och sparkade på mig och mirja typ hela tiden och stog och vägde på våra fötter så nu har jag massa blåmärken på ena benet och på foten. Dom hädde även tuggummi i mitt hår utan anledning så jag blev tvungen att gå och leta en sax för att klippa bort det andra tuggummit. Dom hade inget liv. Oj just de hennes kompis är boxare och hennes kompis var typ as tjock :o. man ba boxning? Utan anledning liksom man ba?

Anyway det började regna innan melody club hade spelat klart så vi sket i att kolla på Marmelad Orkestern och åkte hem istället.
Nu ska jag gå och hänga tvätten så här kommer några få bilder från igår.

















Puussss

Kommentarer
Postat av: Tina

Bilderna var skit fina! :)

2009-06-15 @ 23:20:01
URL: http://tskiold.blogg.se/
Postat av: L

du glömde att nämna the phone house ;)

2009-07-01 @ 12:58:39
URL: http://lottasollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0