Onsdag

Jag och Carro var till birsta idag och shoppade loss på Media Markt och Biltema :D XD. Först bar det av till elgiganten för att kolla på hårddisk, sen gick vi över till media markt för att kiak där sen hittade vi en fin en för 599 spän så det blev den. Sen ner till biltema för att kolla på cykel saker som jag skulle köpa till min mami, men dom hade bara en sak så jag köpte den, sen Gina inget köp där dock sen då bar det av till Ö&B där det blev karra och dricka. (:

Nu sitter jag och funderar på att säga åt pappa att han ska sjukanmäla mig eftersom jag har as ont i halsen, jag slutar ändå tidigt imorrn.

Jag älskar Kiwi! :D



Puuusss

Kommentarer
Postat av: AniBanani

Kiwi är mums <3

2009-06-04 @ 11:55:25
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0