Sista dagen innan skolan tar slut!

haha gej på rubriken men jaja måste ju ha nån annan istället för den tråkiga 090611.
Anyway jag var hos anna igår och kollade på fotboll Sverige-Malta, Sverige vann med 4-0. gud så kul jag och anna hade asså x).
Idag har jag varit ledig och inte orkat göra någonting jag har typ suttit framför tvn, och här och inte ens orkar röra mig ner till postlådan för att hämta posten, men det regnar ute det är så grymt tråkigt. Och imorrn är det skolavslutning.Sommar loov äntligen!!
Börjar dock sommaren med att jobba i 3 veckor sen blire slappeon typ.

Nej nu ska jag gå ner till postlådan sen göra lite frukost kanske (:


Puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0