090301

Heeej Mars säger jag, hoppas på att all snö försvinner, as mycket snö här ju.
Sov typ halva dan idag, det första jag gjorde va att ta fram datorn och satt mig och lyssnade på musik och kollade runt lite på bdb, sen kom jag på den smarta idén att ladda ner Purple Rain så jag kan se den igen haha typ tredje gången, men den är bra (:. Så nu sitter jag och väntar på att den ska ladda klart, såg på Transformers idag också haha eftersom den gick på canal+, sen one tree hill/LA ink, sen gossip girl/miami ink och nu sitter jag här och kände att jag behövde skriva lite. Har funderat på om jag ska möblera om mitt rum, men det kommer bli så svårt, för mitt på ena väggen sitter två dörrar ut till min veranda,sen andra väggen är en kakelugn mysit varmt det blir med den, sen garderoben brevid, sen dörren på andra sidan av kakelugnen sen en annan dörr till ett annat rum på anda väggen där även min säng står, sen bordet mitt emot, och två hyller brevid, så det lär inte bli av :( hoppas dock på att få flytta så fort jag börjar tvåan. Snacka om skönt det skulle vara att kunna kliva upp typ 07.30 och ändå hinna till skolan då skolan börjar 08.30, nu kliver jag upp 05.55 för att hinna med min första buss som går 07.02 och sen den andra som går 07.35 och då kommer jag till skolan vid 08.20. Åh vad jag längtar.
Nej nu ska jag spinga iväg in till min syster ich kolla på parlamentet.(:

Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0