090302

Heej,
När äntligen Purple Rain har laddat klart så ska den ju självklart inte funka att se på, typiskt. Så nu har jag bestämt att jag ska städa mitt rum,tvätta och färga håret. Skönt det ska bli med ny färgat hår som inte är urtvättat som fan och utväxt.
Nu står det en stor tvättkorg full med kläder som måste tvättas bervid mig, massa väskor på golvet en hårtork en handuk och en massa skräp på mitt bord som ska bort, sen måste jag börja fundera på vart jag vill jobba i sommar, jag och min syster ska nog in till stan imorgon så får se då vart det blir att söka. Ska försöka läsa klart Foto sidan också som jag fick att Tom när jag var nere i Stockholm och gud vad jag saknar staden, får hoppas på att åka dit nån vecka till sommarn.

Och igår påminde min "syster" Vendela mig om att det var exakt ett år sen vi träffades första gången. Nej vi är inte syskon på riktigt och inte heller halv syskon, vi tyckte bara att vi var så grymt lika till sättet samma humor och samma sätt att se på saker, gillar samma saker och sånt. Så vi bestämde oss för att bli syskon. Vi började snacka med varandra för typ ett och ett halft år sedan på Crashdïet chatten, på den banan har det varit jag åkte ner till Göteborg för att va med hon och gå på Hardcore Superstar konsert, sen träffades vi sist i Januari när jag var nere i Stockholm eftersom det var Rest In Sleaze. Så får se om vi träffas i sommar också, hon fyller 15 bast snart så det var meningen att vi skulle träffas då och fira det men inte så säker på att jag kan komma ner då. Annars får vi ta det till sommarn. Då blir det partyyy. Själv fyller jag snart 17. Om 2 månader och 23 dagar.
Här har vi systeryster <3


Nej nu ska jag sätta igång med att städa.


puusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0