090316

Sitter på skolan nu och har media. Vilket inte går så värst bra, för min film vägrar funka i after effects och jag får damp på det, vi ska ju redovisa den efter påsklovet och det är ju inte så länge kvar, och vi har bara en media lektion i veckan.. Jag blir så as irriterad. Förövrigt så slutar jag snart om typ 20 minuter kanske. Fatta hur skönt det ska bli att få komma hem, fast iof så måste jag plugga gärnet med naturkunskapen så jag får sluta tidigare på torsdag. hohoh
Just de jag sökte sommarjobb idag får hoppas på att man får nåt så man slipper vara fattig hela sommaren.><'
Nu ska jag nog ropa hit Magnus så han får komma och hjälpa mig hihihih, om jag orkar vill säga (:


Puuss

Kommentarer
Postat av: L

toent. mouhahahaha

2009-03-16 @ 13:36:59
Postat av: anja

du skriver "grymt" i helt fel sammanhang.

2009-03-16 @ 14:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0