090318

Hej.

Well idag hade jag sovmorgon till halv 1. Då skulle jag ha webbdesign. Men gissa vad som hände, först tar jag 10.35 bussen in till stan och skulle försöka hinna med 10.56 bussen vidare till sundsvall, men icke när bussen svänger in på busstationen så åker 201 så jag får sitta och vänta i ungefär en timme på nästa buss, men det var ju iof lite härligt att sitta ute i solen. Sen kommer jag till sundsvall ungefär då vi börjar då ringer Tina och säger att Daniel är sjuk så vi har ingen lektion, bra att man kunde få reda på det liiiiiite tidigare. Nästa buss hem gick 13.05 så jag gick och mötte Tina utanför skolan sen gick vi upp till Pleasure och satt där ett tag. Sen när jag gick till bussen så tror jag att det låg kyckling på vägen? :o. Lite komiskt. Så jag kom hem vid typ 14.25. Då jag egentligen tänkte plugga Naturen men jag orkade inte. Och nu måste jag vara med på lektionen imorgon om jag inte skriver som fan nu så jag blir klar nu ikväll. Jag vill ju så gärna åka hem vid 12 imorrn.
Och nu känner jag att tröttheten och huvudvärken börjar komma sakta. Så nu ska jag försöka skriva om kanske 2-3 energikällor sen ska jag nog lägga mig och läsa lite ur Män som hatar kvinnor se n blir det att sova.



Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0