090323

Hej.

Jag har varit för slapp för att orka blogg igår och tidigare idag på skolan hade vi inget internet och jag hade inte tid då jag höll på att klippa till min trailer. Så det får bli nu istället.
Gårdagen spenderade jag genom att sova halva dagen, kolla på The secret life of the american teenager. Sen så blev det en liten springrunda med min lillebror, sen lite parlamentet på kvällen.
Hade bara en lektion idag, som jag satt inne i medialabbet hela lektionen och jobbade med min trailer. Den kommer säkert dyka upp här så småningom. Sen blev det birsta med Tina och Carro. Sen kom mami och min syster och hämtade mig och vi åkte och handlade mat. hihihi sen åkte vi hem, då var det en bilolycka alldeles vid birsta, ahah vi mötte brandkåren. Så nu har jag typ nyss kommit hem eller aa för ett tag sen, och nu sitter jag och lyssnar på Mcfly :O. haha och väntar på att andra säsongen av Grey's Anatomy ska ladda klart, jag längtar, jag vill se nu.
menmen nog om detta, nu kommer en bild också.


Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0