090324

Dagen började med att jag först tänkte ta med mig datorn men sen ändrade mig när jag kommit en bit på vägen så jag vände om och sprang tillbaka hem för att lämna den, eftersom vi bara skulle läsa på svenskan och sen hade vi idrott. Sen blev det att skynda sig till bussen, jag hann hihih och bussen kom typ 7 minuter tidigare. Sen skolan, usch så tråkigt det var, sket i idrotten och tog 11.55 bussen med Carro till härnösand där vi skulle söka jobb... Men det hela slutade med att vi kollade på skor, smink, mobiler, solbrillor, kläder och kameror. Hann lagomt ner till busstationen vid 13.50 och bussen gick 14.00 så jag träffade på Rebecka sen satt vi och diskuterade någonting som jag nu inte kommer ihåg vad det var. hahah
Imorgon slutar jag tidigt har bara en lektion, gud så skönt sen måste jag hem och faktiskt göra klart den där jävla naturkunskapen som ska vara inlämnad senast på fredag så jag får skynda mig på.
Men men, nu ska jag hoppa in i duschen.



Puusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0