090326

God kväll. haha

Våran router (stavas) fittar sig så nu har vi bara internet på en dator, det vill säga den som är nere, med ett extremt jobbigt att skriva på jämfört med det jag har. Dom kommer säkert inte köpa nån ny förns om typ hundra år. :(
Anyway, jag hade muntliga nationella i engelska idag med evelinn, vi ägde som fan. haha "Then you can pretend that you are a hamster". hahaha till och med läraren började skratta hahah, och jag är näääästan klar med naturen nu, ska bara skriva ytterst lite på bergvärme sen hitta principskisserna sen ska jag lämna in den. Sen så blev jag ju klar med min trailer också hihih, mitt horoskop sa förövrigt igår att det jag började med skulle jag avsluta snabbt och enkelt, men jag har ju hållit på med det länge haha, men jag kanske blir klar med hemsidan snabbt och enkelt. menmen nog om detta, nu ska jag inte skriva något mer.


puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0