Hemma

Så jag har inte kunnat skriva sen i onsdags eftersom jag har varit hos min mormor och hon inte har någon dator. hähä men ja, fikat igår och idag vare middag hos min moster som fyllde 40 bast. Så en del av släkten va där, sen har jag ju också varit och åkt slalom med min bror, vilket faktiskt gick bra, och jag som inte har åkt på 2 år. shit haha.
Sen har jag ju suttit och skrivit i ett word dokument istället. så här kan ni läsa det

090305


Guud jag har så tråkigt här så det finns inte. Var förövrigt ute och skottade idag :O as mycket snö här.

Inatt vaknade jag av att hela huset skakade!! Vilket var för att der rasade as mycket snö från taket. Väldigt mysko. Sen tidigare idag så var min syster ute och övningskörde vilket var lite kul faktiskt. Min bror var sjuk idag så vi kunde inte åka någon slalom så det får bli imorgon istället.

Och jag har faktiskt lyckats plugga lite grann dock inte så mycket som jag borde men. Haha

Foto sidan har jag också läst. Så nu har jag lärt mig hur man gör foton svart, vita på bästa sätt.

hoho imogon ska jag plugga lite sen ska jag iväg och träna med min syster.. Men nu ska jag springa in till syster och kolla på The Hills.


Puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0