Lov+plugg

Precis när jag hade gått och lagt mig så kom jag på att jag inte vet om jag har mitt usb minne här hemma eller på skolan, och eftersom jag ska till min mormor imorgon och då har jag inget internet så har jag ingen aning om hur det skulel bli med svenskan och naturkunskapen som jag knappt har börjat med. Så det blev till att kliva upp och hämta datorn för att fixa massa information som jag sedan kan skriva om när jag sitter där ute i skogen och inte har nånting att göra. Slalom blir det på torsdag med min bror, första gången han åker. och första gången för mig på 2 år shiiit jag har ju inte åkt på as länge. Så imorgon drar jag och min syster vid typ 10.40 tiden eller nåt sånt. haha
Mitt hår är förövrigt brunt nu..


men nu ska jag leta vidare.

puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0