Vains of Jenna

Så nu är jag hemma igen, eller det har jag varit sen typ halv 12 men jag har suttit nere med pappsi och kollat på tv.

Och jag kan ju säga att Vains of Jenna va så grymt bra :D, dock missade jag Crucified Barbara pga  att jag inte hade någon att sova hos och sista bussen gick 21.55 och dom började spela 22.00 vilket sög så grymt mycket.
 
såhär gick det till. haha
Jag tar 17.25 bussen (sista bussen som gick här ifrån till sundsvall idag) kommer dit vid 18.50, ringer till Anja som inte svarar, smsar till Line och hoppas på att hon vill komma och va med mig i typ en timme, men hon var för trött  så jag går sakta till pipeline och väntar ute i kylan i ungefär en timme. Klockan börjar närma sig 20.00 då det är insläpp, helt plötsligt kommer det fram en kille till mig, eller han gick förbi först sen kommer han fran till mig och frågar vad jag heter lixom helt från ingenstans, jag har ingen aning vem han är, så jag svarade hurså? sen går han iväg till sina kompisar. Sen kommer det några killar som stannar kanske 2 meter ifrån mig, en annan går fram till dom och säger något som "Äre ni som är rockstjärnorna som är här ikväll eller?". Och då ser jag vilka det är, jo det var självklart Vains of Jenna, hahah det var lite komiskt jag kände inte igen sångaren för att han inte hade något smink på sig. hahah. Sen öppnar dom och alla går dit när jag står där i kön så kommer det nån kille som ställer sig bakom mig, och seriöst han smaskade som fan, jag ville slå han. :O menmen sen står man och väntar på att dom ska öppna in till där scenen är, då ser jag först Vincy och Anja men dom ser inte mig, sen ser jag Sandra och hon ser mig faktiskt och flinar typ, haha sen öppnar dom och alla ruchar in typ. Sen börjar dom spela. Efter att dom hade spelat klart då ve klockan ungefär 21.35 så skulle dom sälja tröjor och sånt, brukar aldrig vara själva bandet som gör det, men dom gjorde de. haha sen ser jag att klockan är 21.45 så jag skyndar mig ut, träffar på Sandra utanför hon undrar vart jag ska och jag sa att min buss gick snart. Hon tyckte det var lite dåligt, hoho. Sen satt jag och sovde på bussen och vaknade alldeles innan härnösand haha. sen skulle den stå där ett tag sen åka vidare. Jag klev av bussen och skyndade mig hem eftersom det var kallt. Sen var det ju inte så mycket mer.

Och btw jag tog mina älskade rosa trasiga converse, då jag inte ville ta mina reebok för dom är lite stora men guud så sköna och varma, när jag hade börjat gått uppför backen till bussen insåg jag att det kanske inte va så smart att ta conversen för det blir så halt när det är snö ute, och självklart jätte kalla. Men ja haha så äre iallafall. hihih

Och bilderna kommer imorgon när jag har lagt in dom och redigerat.:D

Nu ska jag sova fan vad skönt. Godnatt

puuusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0