Lördag

Sov ju hos Emelie från igår till idag och vi var på bio och såg This Is It! grymt bra den va eller! O:
vi satt och diskuterade efter att vi hatade alla som fick vara med och dansa eller spela med Michael för vi ville ju också:(
Sov till typ 12, sen var vi så sega så vi orkade inte kliva upp, sen när vi väl orkade så gick vi ner för att äta frukost som bestog av vofflor :D

Emelie fixar vofflorna hon (:
Sen sprang hon över till ica för att köpa grädde och då kom voffsingen (:

as söt och extremt aktiv va han o: han ba sprang och sprang och sprang och tuggade på toffla och ja han ba flög omkring typ o: (:


Sen drog vi iaf hem till mig där vi bakade kladdkaka och kollade på Män som hatar kvinnor (:
Sen kom Emelies bror och hämtade hon så hon åkte hem så nu är jag helt själv här hemma :(

Nu ska jag snart lägga mig och kollade på.. hmm har svårt att bestämma mig, gossip girl,90210,flashforward eller greys anatomy o: eftersom jag inte har hunnit sitta vad datorn nästan nånting den här veckan så ligger jag väldigt mycket efter :(

Nu blire sängen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0