Måndag

känns som om det var ett tag sen jag skrev något vettigt här, hihih'
Jag var ju på New Moon med Mirja i lördags, och jaa vad ska man säga?. den var as bra :D
Längtar som ett as till Eclipse kommer på bio o:

Anyway idag var det skola var bara där till lunch eftersom jag och tina var klar med det vi skulle göra, jag var ner till Naser en sväng för att min dator inte ville gå ner i vänteläge, inse hur jobbigt det var, jag var tvungen att stänga av den varje kväll :(
Så han fixade det...trodde jag, men inte ville det funka nej, när jag skulle hem så gick den inte ner så jag skyndade mig ner till Naser och jag hade lite tur som hann dit innan han gick på lunch, så då fixade han det.. igen men nu funkar det iaf :D

Idag kom även min syster hem från 3 veckors praktik i Stockholm.
och... jag har sett en gammal goding till film, enormt bra :D
Nämligen The Rocker :D

Man måste vara se den :D

Nu jävlar ska jag springa ner och kika vad folket håller på med sen blire sängen (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0