Vecka. 45

Jag hade lite små damp igår när jag skulle blogga så jag gick och la mig ist hihih
Men jaa det snöade här i torsdags sämst som fan, jag hatar snö och vinter :(
såhär såg det ut när jag gick hem från bussen

det är inte okej :( det var dessutom slask under snön :(
vi hade lite idrott på onsdagen som såg ut såhär

Carro och Linnea och Tinas fötter (:                      Emil och Markus


Tina och typ lite jag x)

Torsdag var vi även på stan och det såg ut såhär (:

(:

Jag formaterade förövrigt om min dator idag hos Naser för att msn skulle funka, men icke det vägrade juu :(
och då såg det ut ungefär såhär, när jag satt och väntade på att han skulle komma dit


Nuu kanske man ska lägga sig och kolla på Greys sen sova :D



Kommentarer
Postat av: Tina

haha, jag älskar sista bilden :D

2009-11-08 @ 00:23:35
URL: http://tskiold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0