Lördag

är fotfarande hos Tina och vi har nyss typ tvättat håret haha, hon är nere och letar kläder och jag sitter här och ska snart platta håret skulle jag tro och klä på mig (:
Det var meningen att vi skulle fota lite idag men det blev aldrig så för vi har suttit och skrattat åt dom på wipeout istället, dom i USA är ju sämst på de XD
Tina halkade förövrigt i trappen imorse och vi typ dog XD
Snart ska vi väl åka in till stan och käka på biteline kanske sen blire bio (:
Jag känner mig lagomt tjock den här veckan, i tisdags var jag och Line på bitle och åt pizzabuffé och i onsdags var vi också där och åt pizza, i torsdags var jag,tina,carro och jennifer på donken och åt, och igår så åt vi pizza här hos tina och idag blir det också biteline XD
Dags att börja träna kanske?
Får ta det till veckan, blir kanske handboll imorrn också (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0