Måndag

Började inte förns halv 1 idag eller ja sen blev det tydligen 2, men iaf tog 10.35 bussen in till stan och hoppades på att jag skulle hinna med 10.55 bussen och vet ni? jag hann :D Jag sprang för livet x)
Samtidigt som jag pratade med carro i telefon.

Carro: Jaa ?
Jag: Kan du be han vänta? o:
Carro: Men du hinner om du springer o:
Jag : Okej jag kliver av bussen nu
Carro: SPRIIIIIIIIIIING SPRING!!!
Jag: jaaaaa jag springer juuuu
Carro: HAHAHAHAHA XD

Lite kul faktiskt x)
Kommer till skolan vid kvart i 12 går på stan lite sen gå vi till skolan, sen kommer Cecilia dit och ba jaa jag har pratat med Magnus nu och vi har kommit fram till att vi ska börja redovisa klockan 2. då blev jag fan skit sur.. INgen hade typ med sig datorn, åså säger hon ni kan ju göra dom där svenska uppgifterna och lämna in dom för det är många som inte har lämnat in dom man ba hur dum får man va egentligen dom är på datorn och den har man med sig? nej det har man ju inte..
Så jag och Line gick på stan och testade skor (:
Sen köpte vi muffins sen gick vi till skolan igen. jag och carro hade bestämt oss för att ta 14.25 bussen såå vi såg 2 av 3 filmer då gick vi alltså 14.20 och satan vad vi sprang XD

Jag och Line var förövrigt in på skämt affären också vilket resulterade i det här (:

:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0