Måndag

Sitter på skolan nu och har media typ, carro håller på att skriva klart den sista scenen  typ (:
Tina försöker boka biljetter till Flickan som lekte med elden på fredag.

Jag har suttit och läst om Kenza som egentligen skulle åka till VMA awars i New York, men eftersom hon blev sjuk så var hon tvungen att ställa in. det var grymt tråkigt tycker jag.
Och istället så fick blondinbella jobbet. Ska jag vara helt ärlig så tycker jag inte att hon passar alls för jobbet på MTV. Jag menar när jag såg det jag ba vad händer? Och sen att varken MTV eller bella själv sa att hon hade fått det för att keza blev sjuk, det är dåligt tycker jag, o: Kenza passar ju så mycket bättre för musik jobb, hon är mer insatt i musik och vet mer. helt seriöst. Så jag hoppas att Kenza får nästa as bra jobb med MTV (:

Det är min åsik iaf (:

Vem tycker ni passar bäst för jobbet?

(Bild lånad från Kenzas.se)

(Bild lånad från blondinbella.se)


Kommentarer
Postat av: emelie

jag hatar dig

2009-09-16 @ 13:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0