Onsdag

Tänkte precis gå och lägga mig och kom på att jag inte har bloggat nånting o:
Anyway vi hade sovmorgon idag till halv 1 (:
jag missade bussen till sundsvall :( den åkte precis när min buss kom till busstationen då blev jag lite små lessen:(
bara för att dom var tvungen att pilla med vägen i älandsbro iof så tog jag linje 100 ist som gick 5 över 11 så det var bara 10 minuter senare (:

När jag kommer till sundsvall kliver jag av bussen på tågstationen för att det blir närmare och jag hade pratat med carro innan och då var hon påväg till skolan, sen när jag ska kliva av bussen får jag ett sms från Tina där det står
Tina - TA INTE ETT STEG TILL!
Jag svarade - "jag har inte klivit av bussen än :o"
Tina- Stanna där du är
Jag : Men jag är på tågstationen nu :o

sen ringer tina när jag precis ska gå in i gång tunneln,
Tina - Vart är du?
Jag - typ vid tunneln under vägen
Tina -  Men du skulle ju stanna där du vaa!
Jag  - Men hallååå?
Tina - Vi är på tågstationen nu o:
Jag  - men jahaaa, meen jag kommer dit nu då o:


Sen blev det lite donken eller Tina åt jag och Carro kollade på XD
Och en som jobbar där ser precis ut som alexander skarsgård :O
hihihih sen vare skola och fotografisk bild (:

Hejjar på att Erik ska gå vidare i Idol också :D och Rasmus dom var bäst idag (:
Hejja Hejja :D

Nu blir det sängen
godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0