Söndag igen

Yes det blev ingen uppdatering innan jag åkte sämst av mig, hann inte ens torka håret x)
Det vart en väldigt slapp dag faktiskt, legat i soffan hos mormor och degat tills vi skulle käka middag.
Imorrn är det skola igen och då är det skriva klart manuset som gäller sen blir det förhoppningsvis att filma resten av veckan..

Men jag klev upp så enormt tidigt så jag hade tänkt mig att faktiskt lägga mig och sova nu (:
Har även haft mittbena idag och lockigt hår sååå en fråga fortsätta ha det?

utan smink och allt XD
Hiss eller diss?


nu blir det sängen, hörs i morrn
Godnatt :*

Kommentarer
Postat av: Tina

Hiss det såg bra ut :)

2009-09-13 @ 20:50:57
URL: http://tskiold.blogg.se/
Postat av: emelie

kul med förändring, hiss=D

2009-09-13 @ 20:55:40
Postat av: emelie

jag hatar dig

2009-09-16 @ 13:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0