Tisdag

Har nyss duschat och jaa så äre (:
Ska försöka fixa med sthlmsresan lite också, ><
Idag:
Skola först fotografiskbild där vi hade nåt tråkigt som hon skulle "gå igenom" typ eller ja det vi har hållit på med dom lektionerna vi har haft, vi får en ny lärare imorrn vilket vill säga mobis (:
Sen så satt jag och carro i medialabbet för att lägga in våran film och så då märkte vi att det fattas två "scener" som vi då måste göra om imorrn för att filmen ska va klar på fredag. Vi drog hem tidigare för att vi inte kunde göra nåt mer. (:

Orientering imorrn på gympan funderar på ifall jag ska va med eller inte carro försöker få mig att va me, men jag orkar inte med orientering, förövrigt så ägde jag och malin på både stadsorienteringen och den i skogen förra året :D

mene ja snart börjar ju idol så jag ska nog se på det innan dess blir det ett avsnitt av gossip girl nya säsongen ju :D


Puuuusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0