första skoldagen

idag började skolan.
alltså bara ett enda år kvar som håller mig borta från underbara kos!
säger som line den första skoldagen efter det sista sommarlovet.
ALLTSÅ
jag har nu påbörjat 3.e och sista året på skolan. hur awesome är inte det
tillbringade gårdagen hos tina, där vi softade och brassade runt, hon har ju tagit körkort :D
sen kikade vi på bilar också. och grownups hahahaha älskar filmen!
I though you said you were gonna start roking out!
what does that mean?
eeeehm that youre fat?
noo.
XD
var på skolan i ca en timme sen brassade jag tina och line till birsta en snabbis
sen blev det lunch på biteline! (ovanligt) x)

nej jag ska up klockan 6 imorrn så jag borde tvätta bort sminket och allt
jobbigt som få
sen sängen!
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0