Fredag

Jag sov hos tinagirl till idag (:
eftersom vi var på bio igår med matilda och kikade på Inception,
ganska bra film faktiskt,
den är ganska lång, men jag kan säga att det märktes inte ens lite,
eftersom det hände saker hela tiden! vilket är suuupeer

idag var vi uppe vid sidsjön med skolan för aktiviteter.
1.orna lekte
2.orna kom på lekarna
3.orna lekte och tävlade med dom andra 3.orna

anyway, satan i gatan vad vi ägde alla körde all in och verkligen gärnet
gick super bra! ingen tvekade ba nää jag tänker inte göra de, vi ba taggade livet och körde stenhårt!
en komentar från en av 2.orna
"jävlar vilken klass!"
klart vi tomtar är grejer!
vi ägde på alla grenar och höll oss uppe i toppen!
får se vem som vann på måndag hahah :D


och jag har suttit och kikat på bilderna på lines blogg från dagen
och har kommit fram till att jag kommer fan sakna klassen som få när vi slutar
vi har ju så jävla kul!
vi är i stortsätt aldrig seriösa!
vilket är det bästa!

loveit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0