Måndag

började dagen med en varm och skön dusch vid halv 8.
snabbade mig lite och begav mig sedan iväg mot bussen.
i spöregnet!
hatar regn, vill ha sol och bad. (helst på kos)
anyway
hade körlektion 10.30 så sen 09.00 - 18.00 har jag befunnit mig i stan.
mötte upp emelie vid kvart i 1 kanske.
resten av dagen spenderade vi inne på waynes
där det först blev lunch för min del, sen regnade det så jävla mycket så vi blev kvar
vi satt och snackade,skrattade och hånade lite x)
vi var kvar där i ca 5 timmar x)
lite senare blev det även en fika. muffins och chailatte ♥
känner att jag även börjar bli sjuk. jag blir så arg ännu värre än igår :(
poop. ska vila ut riktigt imorrn tror jag, får se hur jag känner mig om det blir lite powerwalk hihi
nej nu ska jag loda lite till sen blire sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0