Onsdag

sitter i sängen och har tråkigt, det blåser som få ute.
har absolut inget att göra heller, har redan städat hela mitt rum.
sååå. har även kikat klart på första säsongen av Brun Notice.
och sitter nu och funderar på vad jag ska göra för middag.
funderar på att göra en kyckling som far min brukade göra ibland.
alltså kyckling med mozarella ost i. as gött!
frågan är ju bara om vi ens har mozarella. skulle inte förvåna mig om martin har ätit upp det.

var och kikade på fotboll igår på torsvalla.
ramvik mötte möckelgensjö (stavas)
ramvik vann med 3-0 vilket var awesome
idag spelar även div 6. men vette fan om jag orkar åka dit. så jävla kallt nu förtiden.



Jag har inte ens orkat klä på mig. så jag springer omkring i sovtröjan (:
hohoho

imorrn bär det av in till stan till emelie
för våran vinkväll = sörja att vårat sista sommar lov ever (iaf för mig) är slut :(
det har faktiskt varit en grymt bra sommar. 2 resor/veckor till kos samt en vecka i stockholm.
skolan börjar alltså på måndag. gud vad jobbigt  sen väntar 9 månader i skolan
pallar inte. men emelie har tvingat mig att ha pluggstunder på biblioteket med hon så haha
får se om det går bättre i skolan i år.


nu ska jag fixa foooooddddd!

(skrollen på min dator vägrar göra som jag vill = funka! blir så arg.)
tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0