Onsdag

Idag har varit en riktigt dålig dag.
jag skulle träna men inte fan blev det va pga det jävla regnandet!
suger som faen
så jag har bott i sängen och kollat på heeeeeela första säsongen av Cougar Town!
24 avsnitt.
sitter just nu och kikar på Jim's värld på comedy central.
snart börjar csi på 5.an sen äre criminal minds.
det blir träning imorrn istället för idag, om vädret tillåter det annars offrar jag mig,
har haft 2 vilodagar INTE okej!
Imorrn bär det även av in till stan för att ha körlektion
samt köpa nya skor. Och med nya skor menar jag nya springskor! dyrt som få är det.
men måste ju, samt nödvändiga saker som schampo och balsam
tror faktiskt att jag måste köpa värmeskydd också to da hair!
världen rånar mig :(
jag måste skaffa ett jobb! verkligen ska nästa års bartenderutbildning bli av så!!
Vilket den SKA!

Nej, nu börjar csi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0