Söndag

Sitter och hänger framför datorn som vanligt.
igår åkte jag,jessica och irene till irenes stuga (:
det var härligt, vi ba satt där och umgicks, snackade grillade och skrattade
kom fram till att vi inte förstår oss på vissa människor!
senare på kvällen blev det fiske, alltså när det var mörkt och man knappt såg flötet x)
vi satt där på bryggan med varsit metspö och bara mådde.
det nappade ganska mycket faktiskt men inte fan fick vi fisk.
förutom irene som fick upp en mört som lossnade från kroken och hoppade iväg mot mig
därefter jag skrek, TA BORT DEN!
jag som jämt brukade fiska när jag var mindre. o:
ibland trivs jag så bra här. när man har vänner runt omkring sig men man inte gör särskilt mycket
som igår vi satt i en stuga kanske 5 meter från sjön ute på altanen medans solen gick ner bakom träden på andra sidan. snackade och lyssnade på musik medans vi väntade på att grillen skulle bli klar.
sommaren här uppe är faktiskt ganska fin.(ohno i said it.)
men självklart så kan jag inte vänta tills jag kommer härifrån till mitt favoritland.
dit jag lite smått planerar att flytta.

idag har jag mestadels slappat i sänge, börjar bli sjuk känner jag.
har även varit och kikat på när min älsta bror spelade fotboll.
Ramvik vann med 4-1. starkjobbat!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0