Tisdag

jag är sjuk!
hatar världen, hatar sveriges väder! starkt!!
som jag skre igår så skulle jag vila ut idag. vilket jag gjorde.x)
gick och la mig efter criminal minds som slutade vid 20 över 1 och jag vaknade halv 2 idag x)
har ett superskönt täcke.
så jag sitter just nu i sängen med flufftäcket!
hatar världen och är täppt i näsan.
det regnar ute.eller gjorde.
jobbigt :(

och såhär ser vädret ut nu. har två vädergadgetar å mitt skrivbord. en för kos (ofc) och en för härnösand
det är alltså strålande sol och 37 grader varmt på kos
och här haha jaa är väl 17-18 grader.
why god why?
längtar till nästa år. endast 304 dagar om det går som planerat!
nu ska jag mysa lite till i sängen sen ta på mig varma kläder och göra middag!
tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0