22.40

Jag har suttit och funderat lite över hur jag vill att min framtid ska se ut.
Jag går ju just nu it media linjen och gillar att fota och hålla på med det, men en annan sak som också lockar starkt är att utbilda mig inom veterinär och liknande för att kunna rädda misshandlade/misskötta och hemlösa djur. ni vet som Djurpolisen i Houston alltså Houston SPCA. Problemet är att jag vet inte hur jag ska kunna göra det och det finns inte någon sådan oranisation här i sverige. så det försvårar ju det hela. kanske får bli att flytta till usa där dom faktiskt verkar bry sig om djuren.

Jag googlade lite häromdan och hittade en sidan där man kan adoptera hundar som har blivit misskötta men dom kommer inte från sverige utan från spanien och andra länder. Det kanske inte händer lika ofta här i sverige som i andra länder men ändå.

Så jag får se vad som händer lite längre fram hohoh (:

Nu ska jag sova (:


Kommentarer
Postat av: Ana Fra Djamaica

Jessica vill också arbeta med sånt, ni får prata ihop er och starta ett eget sånt företag?:)

2010-05-05 @ 21:58:45
URL: http://danielssonanna.blogg.se/
Postat av: line.

vi drar till usa! (:

2010-05-06 @ 14:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0