Onsdag

Började dagen med en körlektion, förhoppningsvis den sista hohoh!!
I will make it.

Sitter nu på skolan och skriver på mitt drömsamhälle, har äntligen kommit igång, så om läraren blir sur nu så får han en fet smäll....
försökte som fan igår men vettu det vägrade, hade fan writers block. always dock x)

Så nu sitter jag i ett helt tomt klassrum och skriver för mig själv.
hatar att sitta i ett klassrum med mycket folk, går fan inte att koncentrera sig då.
ogillar att känna att nån sitter och kikar på det jag gör.
jag och mina problem...

Nu ska jag fortsätta att skriva 1 timme till lunch.
Ska försöka hinna så långt som möjligt faktiskt. hihih

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin blogg :)

2010-10-21 @ 23:16:03
URL: http://yessicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0