söndag

det är söndag kväll.. och jag borde väl egentligen ligga i sängen och sussa så sött..
men är inte trött alls. så jag underhåller mig med att sitta här och funderar på att platta håret sådär superrakt. ett tag sen nu (:

men nu blir det en sån här rolig liten lista.. (:

OM MIG:

Namn - Sofia
Bor - I en liten by i Norrland
Syskon - martin 21, lotta 20 och alex 13
Ålder - 18
Född - 25 maj 1992
Ögonfärg - bruna/gröna
Längd - 169
Sko storlek - 38/39
Höger eller vänsterhänt - Högerhänt
Stjärntecken - tvilling
Hårfärg - Brunt
Födelseort - sollefteå

DAGENS:
Låt - Angel - akon
Saknad - Värme
Kläder - softar kläder. mjukis byxor och tjocktröja
Mat - kött och sallad
Göra sen - platta håret/sova
Godis - inte ätit en enda godis på 2 veckor (:

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp - har aldrig gjort det.
Tycker du om godis? - as gött
Hur många gånger i veckan äter du godis - ingen..
Äter du oftast nyttig mat - ja nu förtiden så
Du ger mycket komplimanger till andra - Ja, det händer väl
Tycker du att du själv är smart - smartast ever. ahah ibland så
Har du bra självförtroende - jajo
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - ahahah dagarna i ända
Du tycker om att vara med det andra könet? - Ja, ibland är det t.o.m. lättare att hänga med killar.
Gillar du dina grannar -pratar aldrig med dom såatte.
Gillar du skolan - så less
Spelar du något instrument - inte för tillfället. men har spelat fiol och bas..
Sporter/aktiviteter du har gått på - Handboll och fotboll.
Har du några tatueringar - yes 1 (:
Hur många gånger tittar du dej i spegeln per dag -ahaha alldeles för ofta skulle jag tro.
Tycker du om djur -oh ja! bara dom är snälla så :D

BRUKAR DU...
Sova - underbart att sova
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Snusa - Nej
Klä dig i svart - ahaha yes. garderoben består av svarta kläder.
Lita på folk - Litar bara helt och hållet på de allra närmsta.
Drömma mardrömmar - ibland. och alla är as fula
Gå i skolan - jepp
Gå i kyrkan - Nej
Ljuga - det kan hända
Vilja dö - för tillfället så ja.. pga den här jävla vintern som aldrig någonsin tar slut eller blir varmare.

HAR DU...
För många vänner? - Kan man ha för många?
Någon psykisk sjukdom? - icke
Skadat någon? - har jag säkert.
Färgat håret - yez. för många gånger skulle jag tro
Några piercningar - yes.öron och läpp
Några tatueringar - yes (:
Egen dator - Jajje 2 st till och med (:



nu skall jag ta och platta håret faktiskt.. :D
'
Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0