Söndag

hiih var ett bra tag sen nu..
såre är ibland jao.
idag har jag städat mitt rum.. det är nästan så att det ekar när man går in i det..
det är ganska awesome
igår hängde jag lite med anna och innan var jag i långsjön med line,tina,carro och matilda hihih
det var ganska nais (:

imorrn är det skola igen och sen träning.. vet dock inte om jag kommer att delta.. börjar bli förkyld så det kanske blir i förebyggande syfte att jag är hemma.
har även så ont i käften att jag knappt kan öppna den.. skulle äta en banan tidigare.. inte fan gick det eller?
nej jag kunde inte ta en normal tugga... fick ta flera småa för att det skulle gå. o:

har även skottat lite snö idag..klippt klorna på kaninen, handlat och tvättat kläder.
ganska bra jobbat av mig (:

nu skall jag slänga in mig i duschen.


Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0