Handboll

jag vet att jag har sagt det förr och säger det igen!
Finns det någon bättre och roligare sport än Handboll? svar nej!
det går fort mellan passen, växlingarna och målen och det är en dom tuffaste lagsporterna tycker jag. det är det som är charmen med det hela. sen jamena svettiga snygga killar i shorts är aldrig fel! ;)
men har för mig att det är den sporten som har värst skaderisk faktiskt o: inte säker men har för mig det...

Och den som säger att handboll är en fjollsport. prova att spela en hård match och träna en hård träning innan du säger nåt (:
ååh det är så underbart :D
jag är sjukt sugen på att dra ner på EM kvalet mellan Sverige och Slovakien den 13 Mars!




Lovely! ♥

Skippade dock min egen handbollsträning idag för att jag känner att halsen börjar krångla så det fick bli i förebyggande syfte (: samt lite huvudvärk och en trött kropp är inte så kul att träna med :(
Men nästa vecka då jävlar! :D

Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0